tråkigt text inlägg

förra heljen hade vi tjejkväll hos hanna och sen for vissa till sundom på nå fest i lokalen , var där några timmar tills vi bestämde oss att åka tillbaka till hanna där det då var fest. sovde vid hanna ända från lördan till nästa lördag och gjorde henne sällskap när hennes föräldrar var borta, även joel gjorde oss sällskap någon natt.
På torsdagen kom det lite folk upp till hanna och där satt vi hela kvällen. På fredagen åkte vi till abc och åt ''frukost'' och pantade sen åkte vi upp till daani som sen hade fest och senare mot kvällen åkte vi ut och körde till närpes. 
På lördagen hade daani fest igen så vi började där och sen hamnade vi i pörtom där vi spenderade natten .
på söndagen to jag det bara lungt och sen mot kvällen kom bosse,bia och jocke efter mej så for vi ut på en runda sen hoppade jag på med  joose o. dennis :)
'
Tog typ inga bilder alls denna vecka men kan lägga upp de jag har senare för nu ska jag titta pll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback