blog award.

Kissie eller foki ? 
kissie ! för tycker inte alls om foki .
 
 Vad äter du till frukost?
brukar inte äta frukost för jag hinner oftast inte ..
men om jag har tid så äter jag vel en smörgås eller en frukt.

 Justin Bieber eller One Direction?
ONE DIRECTION. är helt förälskad i dem nujust 
speciellt niall horan. Niall ♥ Emma..hah  

Vem/vad är det mest irriterande du vet?
när folk tuggar chips,popcorn med mera när de låter som de
skulle äta ett hundben eller nåt. När någon sitter och ''påtar'' på telefon när man ser på film.
OM MAN BLIR AVBRUTEN 1000ggr NÄR MAN FÖRSÖKER BERÄTTA NÅGOT!! heh


Vad tycker du om min blogg? ;D hehe
den e rolig att läsa och bra med bilder.
mysig blogg må ja säga !

 jag blev nominerad av IDA .
men jag årkar inte nominera någon ^^
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback